Lagu Minang Klasik

1. Bapisah Bukannyo bacarai, cik uniang Elly Kasim jo Tiar Ramon

2. Ayam Den Lapeh, cik uniang Elly Kasim

3. Kelok 44, Cik Uniang Elly Kasim

4. Pasan Mandeh

5. Risaulai

6. Kampuang nan jauah dimato

7. Baju Kuruang

8. Dayuan Palinggam

9. Kasiak Tujuah Muaro

10. Kambanglah Bungo

11. Malereang Tabiang

12. Ubekkan Denai

13. Mudiak Arau

14. Baqbendi Bendi

15. Biduak Pincalang

16. Bareh Solok

17. Lintuah

18. Ratok

19. Badindin

20. Ubekkan Denai


41 Responses to “Lagu Minang Klasik”

  1. Bisa minta tolong mengartikan lagu kambanglah bungo?

    • BUNGANYA TELAH MENGEMBANG ATAU MEKAR

      • Kambanglah bungo : mekarlah bunga.

        Ad

  2. rao dan minagkabau ada persamaan ke? ada tak lagu-lagu atau pepatah rao?

  3. video semua ya..

    sayang g bisa di download

    ada MP3 minang g pak..?

  4. Takana ndi Kampuang bisa mandanga lagu minang

  5. Akum, saya orang minangkabau di Malaysia. Ibu saya orang Batang Kapas, bapak orang Malaysia. Dengar lagu2 ni, rindu kat kampung. Teringin nak balik kampung lagi

  6. kok lagu Minangkabau ga ada ya?… liriknya kira2 begini…
    Minangkabau… tanah nan den cinto…
    pusako bundo… dahulunyo…
    request dong… hehe… thanx…

  7. terubat hati mendengar lagu minang semasa di Unand dahulu.

  8. terkenang semasa di Unand tahun 1988-1993

  9. Jiko den kana hati denai ta ibo ta bayang bayang di ruang mato. ITU SAMBUNGAN LAGU MINANG KABAU YG SANGAT SAYA SUKAI

  10. Angku gadang, Lagu yang berirama saluang dimana bisa didownload saya bukan orang minang tapi senang mendengar lagu saluang,

  11. ado lagu nasib tudung pisang gak pak? kq ado tlg di tampilakan yo……….

  12. tolong tampilkan ke webset ini lagu zalmaon nan bajudul ” TASISIAH ”
    dari urang awak di Ujuang Batu Riau

  13. pengen tw lagu yang sering dipake utk baralek itu judulnyo apo yo?
    yang kata2 awalnya ” rang minang baralek gadang…”
    udh nyari2 di 4shared gak ketemu2 ..help pls

  14. mancari notnya dimana??

  15. uda kanduang.abo nio mancari lagu melati jo tambaro.judul nyo sidi baremot..minta tolong carian ciek yo uda..tarimo kasih banyak sabalum nyo..

  16. ambo urang minangkabau!!!!

  17. kalau bisa downloadnya jg ssh2 ya,.,.
    dan saya harap eso2nya,ada lagu rindu batuka jo aia mato,.,.,.
    makasih,.,

  18. menanggapi pertanyaan yang berhormat bapak zabidin: rao dan minangkabau jelas ada persamaan. tapi juga terdapat sejumlah perbedaan. rao sebagai daerah perbatasan minang dan tapanuli, minang dan melayu riau memiliki bahasa dalam dialeg tersendiri dipengaruhi melayu, minang dan tapanuli. secara adat istiadat, masyarakat rao lebih cendrung mengikuti adat istiadat miangkabau

  19. ada penggalan lirik lagu minang begini ” payokumbuah jalan nyo luruih , basimpang jalan ka piladang ……
    apa judul lagunya ? ada yang punya ? bagi-2 ya ?!

    • JUDUL LAGUNYA ” AYAM DEN LAPEH “

      • Batau judulnyo ayam den lapeh.

        Ad

  20. tu KOTO RANG AGAM judulnyo tu ni,..kama kadicari lai lagu2 minang ko??

  21. [...] Lagu Minang Klasik June 2008 20 comments 5 [...]

  22. bangga menjadi urang awak, apolagi waktu mananga lagu minang
    maju taruih jo……..kami di sumbawa marindukan minang

  23. namonyo badan jauah disubarang. kalau pun taragak jo urang gaek kampuang halaman sarato jo kawan samo gadang ,hanyo lagu minanglah nan paubeknyo. salam kenal untuak dunsanak awak kasadonyo dari, sao paulo brazil

  24. yg paling sahdu mendengarkan lagu2 minang ketika sedang berada dirantau………..apalagi mendengarkan lagu2 dari rekaman asli di tahun60an dan 70an……..

  25. Yo subana takana kampuang ambo dek e

  26. Halo… saya orang banjar, cari lagu minang yang musik nya pake ketapung sm gendang asli gitu, ada gag? bukan yang pake keyboard. pernah liat d TVRI, widih,,, aura melayu minang kerasa banget. :D

    btw, mirip ya bahasa minang ma banjarmasin. hehehe, salam :)

  27. den org nogoghi sembilan, malaysia..buleh dikatokan semuo lagi ni den paham, den paranah dangar…walau terpisah dek selat melako..minang tetap minang…

  28. mantap bisa jd pengobat rindu ama kampung halaman

  29. raso barado di kampuang awak mandanganyo dan takano maso wakatu dulu

  30. saya ingin meneliti lirik-lirik lagu minang klasik, dimana saya mendapatkannya secara utuh? terima kasik bantuannya

  31. salam dari rang rantau

  32. jadikan link ini jadi wacana kita tuk mengetahui lebih dalam tentang ranah minang.

  33. ko lah logu nan den caghi.. bau kan tosuo kini..

  34. aku dah login ni.. cihi

  35. rancak banaa ondeh uda yo uni……

  36. saya orang kampar riau,tp saya ada darah minang dari ayah, pokoknya is the minang

  37. alhamdulillah, ambo mncari2 ttg minang diinternet kmpg nan alah lamo batinggakan, tarimo kaih uda/uni nan mmposting. Jago adat jago minang! ::) #bokto.blogspot.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 336 other followers

%d bloggers like this: